عمران زاده با صورت ورم کرده در تمرین امروز استقلال

عمران زاده با صورت ورم کرده در تمرین امروز استقلال




 

 


عمران زاده با صورت ورم کرده در تمرین امروز استقلال


تاریخ : شنبه ،
9 فروردین 0

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 4 بازيکن اين تيم برگزار شد.


تيم فوتبال استقلال يک روز پس از شکست مقابل نفت تهران از ساعت 17 در زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي برنامه‌هاي تمريني خود را پيگيري کرد.

آبي‌پوشان که خود را براي ديدار مقابل الجزيره امارات آماده مي‌کنند امروز در غياب مهدي رحمتي، آرش برهاني، سياوش اکبر‌پور و خسرو حيدري تمرينات خود را پيگيري کردند.

قبل از شروع تمرين امروز آبي‌پوشان بازيکنان وقتي با چهره حنيف عمران‌زاده روبرو شدند تعجب کرده و وضعيت او را جويا مي‌شدند. مدافع استقلال که ديروز در برخورد با بازکن نفت تهران از ناحيه ابرو و سر دچار شکستگي شد همين ناحيه را 6 بخيه زده و چشم و صورت او به شدت متورم شده است. به همين دليل بازيکنان در مورد آن صحنه صحبت مي‌کردند.

*بازيکنان تيم استقلال همچنين در خصوص اتفاقات بازي روز گذشته و صحنه‌هايي که مي‌توانستند گلزني کنند صحبت مي‌کردند. نکته جالب اينجاست که پژمان نوري مي‌گفت نمي‌دانم چرا هر کاري مي‌کنم توپ‌هايم گل نمي‌شود. حنيف عمران‌زاده نيز اعتقاد داشت اگر پايش به مدافع نفت تهران گير نمي‌کرد مي‌توانست با ضربه سر گلزني کند.

*امير قلعه‌نويي امروز با لباس شخصي در تمرين آبي‌پوشان حاضر بود. وي در کنار شاهرخ بياني و ميرشاد ماجدي نشسته و تنها نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان بود.

*اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده و هاشم بيک‌زاده امروز با تيم بازي نکردند و تنها کارهاي اختصاصي را انجام دادند. همچنين بازيکناني که در ترکيب اصلي آبي‌پوشان مقابل نفت تهران به ميدان رفته بودند تنها ريکاوري کرده و بقيه بازيکنان در قابل دو گروه تمرين کردند.

*آرش برهاني امروز براي گرفتن عکس از مچ پاي خود در تمرين شرکت نکرد.

*آندرانيک تيموريان به همراه ديگر بازيکنان استقلال تمرين کرد و به گفته سرمربي اين تيم وي از ديدار مقابل الجزيره مي‌تواند تيمش را همراهي کند.

*شعارهاي هواداران پس از بازي روز گذشته استقلال مقابل نفت باعث ناراحتي بازيکنان اين تيم شده بود. اکثر بازيکنان اين تيم اعتقاد داشتند تماشاگران حق دارند و طبيعي است که آنها از شکست تيمشان ناراحت باشند اما بازيکنان نيز از اينکه تيمشان نتيجه نمي‌گيرد ناراحت هستند. بازيکنان استقلال که نسبت به کلمه بي‌غيرت حساسيت پيدا کردند اعتقاد دارند تماشاگران در جريان ريز مشکلات تيم قرار ندارند و فقط با يک اتفاق شعارهاي احساسي مي‌دهند اما باز هم بر اين موضوع تاکيد دارند که تماشاگر هميشه نسبت به تيمش احساس مسئوليت دارد و حق دارد که از باخت تيمش ناراحت شود.

*کسر 20 درصد از قرارداد بازيکنان و کادر فني که بلافاصله پس از باخت آبي‌پوشان به نفت توسط فتح‌الله زاده اعلام شد ديگر سوژه بازيکنان استقلال در تمرين امروز بود. همه بازيکنان در اين مورد صحبت کرده و معتقد بودند در حالي که خيلي‌ها پول نگرفتند چگونه مي‌شود از قرارداد آنها کسر کرد. تعدادي از بازيکنان اعتقاد داشتند اگر همين گونه جريمه شويم بعضي از بازيکنان بايد مبالغي را هم به باشگاه بپردازند!

*توني کارواليو که روز گذشته پس از تعويض نسبت به اين موضوع اعتراض کرده و پيراهن خود را به زمين کوبيده بود امروز با تذکر کادر فني روبرو شد و قلعه‌نويي از اعضاي کادر فني استقلال خواست به وي تذکر دهد که ديگر اين کار را انجام ندهد و در صورت تکرار با وي برخورد خواهد شد.

* تمرين تيم استقلال فردا ساعت 11:30 صبح در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار مي شود. اين تيم بعد از ظهر استراحت مي کند.

* آبي پوشان براي ديدار با الجزيره روز دوشنبه صبح تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل